Niedziela

Dziś jest pierwszy dzień naszej zielonej szkoły. Nasza podróż autokarem była dosyć długa ze względu na korki. Gdy dotarliśmy do hotelu, umyliśmy ręce i poszliśmy na kolację. Każdy z nas poszedł do swojego pokoju, w którym zaczął się rozpakowywać.

Pani zwołała spotkanie i mówiła nam reguły zachowania. Gdy nauczycielki skończyły nam to wszystko tłumaczyć, wyszliśmy na podwórko i graliśmy w piłkę. Pierwszy dzień uważam za udany.

Nikola

Poniedziałek

Dzisiaj rano jeździliśmy na trajkach, potem strzelaliśmy z łuku – wszystkim szło bardzo dobrze. Później spędzaliśmy czas na świeżym powietrzu. Po obiedzie poszliśmy na basztę i jedliśmy lody. Potem spacerem poszliśmy do sklepu. Po zakupach wróciliśmy na kolację do ośrodka.

Piotrek, Kuba S., Darek, Kuba M., Nikodem, Maks

Wtorek

8:00 – pobudka

8:30 – śniadanie

9:15 – wyjazd autokarem do Muzeum Zabawek, warsztaty w Księgarni Drzewiec, wyjazd kolejką na Górę Parkową, zabawy, zjeżdżalnie, zejście z góry, Pijalnia Wody, powrót do ośrodka

15:00 – obiad

16:00 – zabawy na zewnątrz

17:30 – kolacja

18:00 – Mini Olimpiada

22:15 – pakowanie, cisza nocna

Było fajnie, szkoda,  że się już kończy. Na beach-soccer’e trochę się kłóciliśmy, ale była walka. W Muzeum Zabawek było bardzo fajnie i dużo starych i nowych zabawek. Dzisiaj było super.

Janek S., Paweł S., Mateusz K., Paweł G., Maciek

Środa

Ostatniego dnia zielonej szkoły po śniadaniu wyjechaliśmy z ośrodka „Kolejarz”. Pojechaliśmy do Miasteczka Galicyjskiego koło Nowego Sącza. Oglądaliśmy tam różne stare maszyny i urządzenia. Po obejrzeniu wszystkich eksponatów wróciliśmy do autokaru i pojechaliśmy do Krakowa. Tak zakończyła się nasza zielona szkoła.